Rabu, 2 Februari 2011

Lirik : Sekeping Hati

kita ibarat sekeping hati
yang dibelah dua
satu milikku
satu milikmu
dan kita terpisah

hidupku diteruskan tapi
dengan satu kekurangan
seringkali aku merasa kekosongan
mencari, mencari dan mencari
agar ruang kosong itu dilengkapi

tapi tatkala kekurangan itu 
dilengkapi
tatkala kekosongan itu diisi
aku masih terasa sepi..
bukan ini yang aku cari!.

hari bersilih ganti
hati bertukar pergi
kekosongan makin dirasai
petak kosong perlu segera diisi
agar aku tidak lagi sunyi

dan kita ditakdirkan bertemu
sebelah hati milikku
sebelah hati milikmu
seakan terikat. kemas!

saat itu aku yakin dan pasti
kekosongan itu akan segera diisi

cinta adalah penyatuan dua hati
yang terpisah
milikku...
milikmu..

4.30pm-1hb Feb '11-kedai


note : cukup jiwang tak?

lirik oleh mia kaftiya (copyright miacuteker.blogspot.com)

Tiada ulasan: