Rabu, 13 April 2011

thanks Readerssssss....

pernah aku berjanji pada readers kat p2u yang aku akan tamatkan siri lelaki sebelah aku pada siri yang ke-4 atau yang ke-5 sebab ada antara yang tinggalkan ulasan kata diorang dah tak sabar nak tau ending cerita tu. jadi aku putuskan untuk siri yang ke-4 tamatlah cerita lelaki sebelah aku tu. 

*senyum*

tapi tak sangka rupanya setakat ni 11 ulasan yang ditinggalkan, semua vote untuk lelaki sebelah aku disambung lagi. *sengih nampak gigi*

ada sorang tu yang cadangkan plot macam ni..

"fared tu sebenarnya anak angkat dan dia tak sedar yang sebenarnya dia tersuka kat nelly, adik dia."

thanks zaer! tapi aku tak sanggup nak menganakangkatkan fared. biarlah dia kekal sebagai "abang terbaik kat dunia"

aku tak tau apa istimewanya lelaki sebelah aku ni sebab awalnya aku menulis cerita ni sebab aku kebosanan yang terlampau. boleh dilihat pada permulaan cerita yang menceritakan betapa bosannya nelly ditinggalkan seorang diri di rumah. begitulah yang aku bayangkan kebosanan yang aku alami. then tanpa disengajakan ending dia asyik tergantung je, dan aku sambung lagi, dan lagi dan lagi sampai aku buat keputusan untuk jadikan terus ia sebagai sebuah siri.

dan...

insyaallah aku akan sambung lagi siri ini sebab ada readers yang sudi membaca. oh penulisan2u sangat membantu aku untuk menjadi penulis.

thanks p2u!! *jerit kuat-kuat*
jadi jalan cerita seterusnya akan aku fikirkan nanti, lepas siap aku taip cerpen baru ni. dan juga lepas aku beli buku baru, sebab buku sedia ada dah habis.... :c

oh ya.. kenapa aku tak tukar kategori novel je?

sebab aku tak pasti sejauh mana cerita ni boleh pergi. dan aku memang tak rangka dia punya plot pun. apa yang aku tulis adalah idea yang aku fikirkan on the spot. kalau tukar ke kategori novel nanti aku kena fikirkan plot pulak. jadi buat sementara waktu, biar je lah dia jadi cerpen bersiri...

penutup kata. terima kasih banyak-banyak-banyak pada readers yang aku kenal dan yang aku tak kenal sebab sudi baca dan tinggalkan ulasan. yang tak tinggalkan ulasan pun terima kasih jugak. teruskan membaca ya.. huhu. dan teruskan memberi idea macam yang Zaer buat tuh.

*walaupun aku tak ambil idea, huhu*

 at least masih boleh dipertimbangkan!.

dah. itu je.

3 ulasan:

ayuakira berkata...

suke sgt bace lelaki sebelah aku! sambunglah lagi..kalo buat jadi novel pon oke jugak~ =)

mia kaftiya berkata...

time kasih ayu.. baiklah akan disambung sebab korang sudi nak bace!!!.. hehe

Fais berkata...

gud luck!!..