Khamis, 29 September 2011

SEGMENT JUST GOOGLE IT- AZURIN RAMLI






Yo, readers. *Ah, poyo la kau mia nak tiru Woo Bin (BOF) pulak!* 

Semalam aku dah join segmen Bloglist panggil aku Han, malam ni aku join segment baru pulak. Sebab terpengaruh dengan si budak Han itulah. Tapi sebab utama aku nak join segmen ni pun sebab dia macam menarik..  Just Google it! Apa yang nak digoogle? Cekiout..




SYARAT ?
2. copy banner atas tue,link kan sekali kat entry nie
3. buat entry dengan tajuk SEGMENT JUST GOOGLE IT- AZURIN RAMLI
4.masuk kan SYARAT sekali dalam entry korang tue
5.hantar link entry korang kat komen box aku kat entry nie.

okay,nak buat macam mana segment nie? okay,jap aku bagi contoh kat bawah nie k.contoh ;aku tanya kau suka makan apa? then kau suka makan sushi.haa,kau google lah gambar sushi pastu kau copy paste je.haa, senang je kan? alaa,google dihujung jari.wakaka :p k,nie soalan dia k.pastu korang jawab dengan gambar,,

SOALAN :
1.NICKNAME 
(nickname- nak buat guna software/doodle boleh je a.k.a suka hati)
2.AGE
3. HOBBY (s)
4.I WANT TO BE?
5.I LOVE TO EAT?
6.I WISH I CAN ?


1. NICKNAME 





2. AGE

Cuba teka berapa umur bakal-pakwe-aku ini?? Kami sebaya ok.. >_< *blushing*



3. HOBBY (s)

I wish  could kiss a frog, so then it will turn up become a handsome prince!!. FROG?? yukkss..


Never mind, maybe i can write a story about a girl who dreams to kiss a frog and the FROG turns into a handsome-la-sangat prince!. Great!.

The power of daydreaming and writing!!.


4. I WANT TO BE?

a





5. I LOVE TO EAT?




6. I WISH I CAN ?



a


and..


yeay!..







p/s : Mungkin lain kali aku akan cuba buat segmen aku sendiri pulak.. *Letak jari kat dagu, Thinking*

14 ulasan:

Shaherah berkata...

wah.. nk jd writer ea..

tadi kat blog tanye shera i wish i can ape kan..

mksd nyerr.. "i wish butang backspace tu boleh berfungsi dalam dunia realiti.." ^_^

Bella berkata...

Wah... Menarik...
Nampaknye nak kena betulkan balik la entry saya tu... Tengoklah kalau rajin.. hehehehe

Tentang Kita berkata...

nak buka kedai ice cream ek...boleh akak join sekali..

MissD berkata...

kimbum adalah bakal pakwe? eh, dia bekas pakwe sy.. :D break up sebab dy terlalu hensem and caring and loving and kaye and hensem!~ hihi
follow u.. :D

El-Janna berkata...

aiskrim open a ais cream shop^^ nice.. best best^^

mia kaftiya berkata...

shaherah : woah mendalamnya maksud tersirat dia. dlm hidup mstilah x leh tekan btang 'backspace'.

mia kaftiya berkata...

bella : eh, bella punya pun menrik jgk. x pyh betulkan...

el janna : haha, kalo bkak kdai eskrim bleh makn eskrim selalu, ye dak?

mia kaftiya berkata...

missD : hahahahaha.. alamak, ruginye kte jd yg kedua. Tak aci betul!! hehe, :p


kakak tentang kita : sure boleh!. hehe

JIJI YU berkata...

bial dah bukak kedai eskrem tu..blanje aku

NasZ berkata...

salam kenal..dah follow awak.

jemput ke blog saya ye?

MOHD NASER.com

azurin ramli berkata...

jangan lupa bagi eskem percuma tau bila dah bukak kedai nnti.hehe.kalau hari2 nak bagi free ponnn bolehh.wakaka :P

nnti update pasal perkembangan segment nie k.
btw,thanks join :D

RinsyaRyc berkata...

kita sebaya lah ni.. ekekeke... ><

muda setahun jangan nak tipu!


http://bulatmata.blogspot.com/

♛ Dea ♛ berkata...

suka tulis novel??..:P

mia kaftiya berkata...

ya.. suka menulis! bukan novel je, kalau boleh nk tulis semua bahan bacaan. hehe