Selasa, 15 November 2011

Awak kenal saya? Oh...



Short entries. Saja tulis sebab aku macam tersedar satu perkara.

Mungkin aku sorang je yang berandaian dan membuat kesimpulan yang tak ada sesiapa peduli tentang aku dan tak sedar tentang kewujudan aku. Sedangkan yang sebenarnya aku sendiri yang tak pernah nak bukak mata luas-luas untuk pandang sekeliling dan kenal dengan mereka yang mungkin ingin mengenali aku.


p/s : Sangat terharu bila kawan lama yang aku tak pernah rapat dengan dia dulu boleh tegur aku dan ingat nama penuh aku sendiri sedangkan aku pun "eh.. rasa macam kenal, tapi...err... nama penuh apa ya?". Annoying gila soalan aku tu kan? :p

3 ulasan:

afiqah airil berkata...

akak sama dengan saya laa. h
ari tu junior sekolah saya tegur, saya blur je. ingatkan hadek junior tak kenal saya. terharu jee bila dia siap bagi detail jawatan time sekolah dulu. :')

mia kaftiya berkata...

hahaha.. ye ke.. itu maksudnya dia memang perhatikan fiqa tuh. hihi :p

RinsyaRyc berkata...

wuwuww... kalau rin, rin balas balek, err.. saye pom x ingat name awak. sape? agaga