Isnin, 28 November 2011

Bongkarkan misteri Abu??



miakaftiya list-things-to-do

1. Siapkan bab 28 Iman Harraz
2. Siapkan kepala otak dengan info-info untuk interview (Hari rabu ni weh, dan aku tak buat apa-apa langsung!)
3. Siapkan sepenuhnya cerpen Plain Guy yang dah tertangguh. Again! :(
4. Siapkan buku Cerita cinta mia kaftiya (dah siap print 4 cerita, tinggal cover dan proses mencantikkan)

Semua list things di atas belum pun siap sepenuhnya, kepala otak aku dah mula merangka-rangka untuk tulis Cinta Bas Mogah part dua untuk menghurai misteri tentang siapa sebenarnya Abu. Dan yang paling best, aku nak masukkan dalam buku CCMK tu khas untuk reviewer terbaik yang dah join segmen Review Iman Harraz 


Memang tangan aku ada sepuluh macam sotong, memang masa aku ada banyak sampai terbuang, memang aku hebat ngadap notebook terus mencurah-curah idea keluar. Memang sarkastik! Tapi aku akan cuba untuk siapkan juga satu persatu especially yang Cinta bas mogah tu, sebabnya buku tu dah hampir siap, cuma tinggal nak siapkan kisah si Abu dan masukkan sekali dalam buku tu, Habis!

Wish me luck?

 Bila aku cakap 'Khas' itu maksudnya hanya pemenang segmen itu yang akan jadi orang pertama yang akan tau siapa sebenarnya Abu. 

p/s : Pernah tak aku cakap kat korang yang segmen tu tak ada tarikh tutup??  *Winking eyes*

1 ulasan:

Zul Fattah berkata...

cam best je? try baca lu..