Ahad, 8 Januari 2012

Fight for this!!


Short entry.



Aku tak pernah sangka yang hal ini boleh buat aku rasa sampai macam nak menangis. Aku tak pernah sangka yang di pertengahannya aku akan alami satu kesukaran kecil kerana permulaannya aku tidak melakukan yang sepatutnya, tapi tak apa, proses ini dipanggil "Belajar dari Pengalaman" proses ini juga dipanggil, "Jangan Diulangi Lagi"

Walau sesukar manapun ia akan jadi, Insyaallah, aku akan berusaha untuk menyiapkan ia sehabis baik aku. So doakan aku please?


i never thought i would cry for you!!
 
 

2 ulasan:

RinsyaRyc berkata...

caiyok kak mia! TMIZ mesti boleh punya~ akak buat sungguh2 insyaAllah akan diterbitkan.. rin doakan akak :)

Pwincess sarah berkata...

yup kak...adik sokong ckp RinsyaRyc too...caiyok!!.. insyaallah boleh..
kami sentiasa doakan akak.. ^_^