Isnin, 16 Januari 2012

Kalau aku fikir...



Apa yang aku fikir adalah apa yang otak aku akan lakukan.

Kalau aku fikir aku blur.. 
Ya, otak aku akan jadi blur.
Memang.Akan.Jadi.Blur yang sampai aku nak buat sesuatu tapi aku tak boleh kerah otak aku untuk lakukan.

Kalau aku fikir sekeliling aku sangat menyerabutkan otak.
Memang sekeliling.Aku.Akan.Jadi.Serabut. sampai aku tak boleh fokus pada satu benda yang aku nak buat tu.
Tak.boleh.

Kalau aku fikir yang aku malas.
Memang otak aku akan proses perkataan malas sampaikan walaupun hati aku rajin, tangan aku tetap malas.

Aku tahu apa yang aku fikirkan adalah apa yang otak aku akan programkan,
Tapi boleh tak kalau aku hanya mahu keadaan sekeliling tenang jadi aku tak perlu paksa diri untuk bertenang?
Boleh tak kalau aku cuma mahu ketenangan sekeliling jadi aku...

Arrghhh.. kenapa banyak sangat yang harus aku fikirkan?
Semoga semuanya baik-baik saja jadi aku tak perlu berfikir terlalu jauh.
Amin..





"Mia Kaftiya, boleh kita mulakan sekarang?" 


Haihh.. kelewatan aku menyiapkan kerja hanya akan membuatkan orang lain sakit jiwa menunggu.. 


"Fine, Irin. Well start now!"


3 ulasan:

RinsyaRyc berkata...

<---menyokong akak selalu! ^___^

RinsyaRyc berkata...

<---menyokong akak selalu! ^___^

Zul Fattah berkata...

masa jawab exam otak akan jd blur jika kita ckap soalan tu susah.. haha.. sama cam ko r..

apa2pun.. smoga Allah mempermudahkan urusan mia..