Isnin, 24 September 2012

OMG, my cousin dah jadi retis!!

Ingat lagi tak tentang JAWAPAN?? Ya, "Jawapan" yang merupakan percubaan pertama aku tulis lirik dulu? (klik sini) yang aku mintak tolong cousin aku buat lagu dan nyanyikan, tuuu? *expect yang korang ingat tapi aku tau korang dah tak ingat* nevermind kalau korang tak ingat pun, sini aku nak bagitau satu berita baik untuk penggemar muzik nasyid dan berita baik jugaklah kot buat Ikhwan (kena guna nama betul eh, wan?) 

BERITA BAIK YANG SEKARANG IKHWAN SUHAIMI DAH JADI RETIS!! Wallaweeehh.. ;p

Aku tak taulah apa cerita disebalik dia jadi artis nasyid ni kan,  Kalau nak tau cerita disebalik "Ikhwan's journey to be a nasyid singer" nanti dia balik kampung aku interview dia, sebab sekarang dia study kat kedah nun, jauh sangat nak interview.. muahahaha..

So, dengarkan, Taubatku by VAST
  

Untuk kenal mereka dengan lebih-lebih-lebih mendalam lagi, (infact, aku cuma kenal Iwan sorang je, hukhuk.. ^_*)  boleh check them out kat,


dan support lagu-lagu mereka dengan mendengar berulang-ulang-ulang kali single ini kat youtube, JUGA, beli album VAST kat pasaran, bila dah keluar nanti. 

Majulah Industri Nasyid untuk Negara! *angkat tangan, genggam lima jari, laung kuat-kuat, budget PM tengah laungkan perkataan Merdeka!*


p/s : Wan, as reward,  bak satu album percuma! wkwkwkw.. ^__^ eh, dengan job tulis lirik! Eh, ;p



Tiada ulasan: