Jumaat, 11 Januari 2013

T.M Iman Harraz di 'Ilham' karangkraf.

Asaalamualaikum,

Just so to let you know, aku dah masukkan Enovel Tuan Muda Iman Harraz VERSI BARU dalam Ilham Beta karangkraf. Satu web ala-ala penulisan2u yang dihasilkan oleh Karangkraf sendiri untuk penulis-penulis kongsi karya. (Incase you may not know) >__<



klik ---> miakaftiya

And yes, aku tak upload versi baru TMIH tu kat mana-mana web lain, hatta blog mahupun p2u selain web yang dinyatakan di atas. Exclusived gituew.. ;p jadi kalau korang rindukan Harraz dan Irin, bolehlah terjah mereka dengan klik gambar kat atas ni. Buat masa sekarang aku baru masukkan prolog, In Sha Allah, rabu minggu depan aku akan masukkan bab 1. 

So, Harraz's lovers? What are waiting for? Kalau sudi pergilah terjah. Hewhew..

Till then.

XOXO,
mia.



Publish!

*budget Dian dalam Istanbul aku datang*

1 ulasan:

Siti Sardiana berkata...

Hiw did yiu manage to karang cerita di karangkraf