Ahad, 25 Ogos 2013

Kisah Hati, nak?

Assalamualaikum,

Kite ingat nak update entri raya tapi rasa macam dah basi pulak dah 18 syawal baru terhegeh-hegeh nak update entri syawal pertama. Dah hilang feel mak noks.. *tetibe* 

Tapi ada satu perkara yang tak akan basi walaupun dah setahun berlalu (sejak aku mula terbitkan dia) Ni, aku ada cetak lagi buku Kisah Hati : Antologi cerpen miaKaftiya sebab ada beberapa orang asyik tanya buku tu ada lagi ke tak, kalau ada nak beli, bla..bla..bla.. lepas tu aku pulak rasa macam serba salah sebab abaikan permintaan orang yang nak membeli tu so aku pun dah tempah 5 buah buku, tapi bila dah siap tempah orang yang nak beli tu pula tetiba senyap je...? 

So, aku  open for orders jelah, SIAPA NAK BELI KISAH HATI? RM17 (postage RM6) ada 4 buah lagi kat tangan aku ni. Macammana nak order?

Email : miakaftiya@gmail.com atau pm kat facebook atau apa sajalah cara yang korang rasa korang boleh berhubung dengan aku, do inform me ok?

Walaupun buku ni tak lah laku macam pisang goreng panas, tapi aku tetap nak bagitau yang ianya Limited and always be. So, kalau rasa dah terbuka hati nak beli tu, baik beli cepat! Hahaha. ;p



Tengok! Even si kecik Dalisya ni pun baca buku 'babysitter' dia tauuu..



 alololo.. omey angat icha ni tau, nanti ude belanja nasi lemak untuk breakfast keh? >___<
.

1 ulasan:

Zul Fattah berkata...

mata dalisya tu, terbeliak r.. haha