Jumaat, 21 Ogos 2015

Bila dah ada instagram


Assalamualaikum.



Ahhh... how i miss my blog sooo much!"Fuh, fuh" *tiup habuk*

Sejak ada instagram macam tak tau nak tulis apa dah kat blog. Dia macam satu gambar dah cukup untuk ceritakan semua benda. Dia macam nak tulis lepas tu lupa nak tulis apa. dia macam ah, biarkan blog itu berhabuk sampai ada yang rindu. Eh?


Dia sebenarnya macam tak mau kongsi terlalu banyak kisah peribadi kat sini tapi sebab dah rindu tulis jugaklah kat sini.


Eh, untuk kawan-kawan yang nak tanya tentang my tailoring services tapi tak ada no telefon/tak jadi friend kat facebook (mungkin sebab tak tau kita guna nama apa kat facebook) dan sewaktu dengannya, awak boleh follow instagram kita 



https://instagram.com/kafteeya/ 

itu official tailoring ig, bukan personal IG. Soooo... buat masa ni tak banyak update sangat sebab dia sejenis yang malas nak jahit baju-ambil gambar-post kat instagram, Teheee.. >____< jadi kalau ada sesiapa yang pernah guna khidmat aku, ada instagram, bolehlah selfie dengan baju memasing dan tag kat aku, nanti boleh update terus. PLEASE DO!


PLEASE NOTE :  Aku masih amatur tailor, masih belajar, masih banyak yang perlu diperbaiki, masih banyak yang belum diterokai, mungkin ada sesetengah permintaan yang aku tak dapat nak tunaikan, tapi jangan risau kita boleh sembang-sembang  sebelum korang buat tempahan. kalau awak sudi tempah then aku cuma boleh cakap, 


# thank you sudi tempah dengan amatur tailor ini.




p/s :  kalau awak baik hati, tolong "panjangkan" pesanan ini pada kawan-kawan yang awak suka. Terima kasih. ;-[)




1 ulasan:

Raz berkata...

semoga berjaya :)