Isnin, 1 Januari 2018

Big picture of 2017


Assalamualaikum.

Aku sebenarnya malas dah nak update blog ni, tapi mengenangkan supaya aku tak keliru pada tahun berapakah aku buat this and that, dan supaya aku tak lupa perkara-perkara penting yang dah berlaku dalam tahun ini, makanya, aku gigihkan jugaklah buat entri ini.



dengan gambar yang bersepah!




Daripada Kelantan ke Pesta buku kl, berjumpa kak Anna lee dan ayu, ke pwtc makan seafood ramyeon yang rasanya tak ubah macam meggi kari aku masak sendiri kat rumah ke majlis tunang mira, ke jual Hana hair serum, Irfan adik ilham lahir, pastu mengjongket dengan mak teh ke Ipoh, under risda, ke family day besar, Bisah lebai salleh tak ingat kali ke keberapa, bercuti ke pangkor satu family, kali pertama snokerling padahal aku ni penakut, naik bot pun dah cuak, thanks amin sebab jaga kekakak so that kekakak dah tak takut lagi dan dapat pengalaman baru menyelam dalam laut tak payah pakai benda alah tu, aku nak tertulis google dah ni kahkahkah, mengjongket lagi dengan mak teh ke pwtc untuk KDU pulak, cari Mira Filzah tapi tak sempat jumpa, accident, seumur hidup tak pernah experience benda macam ni, ke SAMBUT HARIJADILAH SANGAT di secret recipe, ke Taiping, dan penutup jalan-jalan adalah ke Teluk Intan.

Padahal boleh kata tiap-tiap bulan pergi Teluk intan, tapi tak pernah singgah ambil gambo kat menara condong je. Duhhh..  


Oh dan, Oly berhenti kerja hujung tahun ini. Sedang aku akan teruskan impian selagi rezeki aku masih dalam bidang jahitan.



K bye.



Publish!



















 



Tiada ulasan: